Yoga och spikmatta

Lyckades skada nedre ryggen idag då jag tränade. Inget farligt, troligtvis bara försträckning eller liknande. Ett av de första ställen jag vänder mig till då jag har liknande problem eller är stressad är Youtubekanalen Yoga with Adriene. Bästa yogaläraren som man dessutom kan plocka upp var som helst och som har videon för de flesta problem. Idag tittade jag på Yoga for lower back pain och det känns så mycket bättre efter! Har redan rekommenderat hennes kanal till en massa kompisar så tänkte att jag kan göra det här också.

Det andra som hjälper med allt från sömnsvårigheter och stress till mensvärk och spända muskler är (Shakti) spikmattan. Bästa trendgrej jag någonsin ägt!

Kommentera

